zondag 22 augustus 2010

bankperikelen

Pap en zijn bankpasjes.........complete boekwerken kan ik daarover schrijven. Na héél vaak z'n pincode te zijn vergeten, wat zo goed als altijd resulteerde in 'n geblokkeerde pas (van hem maar - helaas - ook van mij), en de paniek/stress die daar (van zijn kant) op volgde, hebben we in overleg besloten om geen nieuw pasje voor pap meer aan te vragen. Ik moet zeggen dat ik opgelucht ben dat 't op deze manier is gebeurd, en dat niemand hem 't pasje heeft hoeven "ontnemen". Nadeel is dat ik constant moet opletten of pap wel genoeg geld bij zich heeft voor zijn boodschappen, met name als ik een aantal dagen weg ben moet ik van alles regelen. Oplossing werd gezocht en gevonden: wederom in overleg met pap werd besloten om voor mijn broer ook een pasje aan te vragen. Aldus geschiedde op 3 augustus jl, maar tot afgelopen vrijdag: géén pasje! Ben langs de bank gegaan, maar 't pasje was al op 4 augustus verstuurd naar adres van pap. Maar pap had gezegd dat hij niets had gekregen............ Wel dus: hij had 't pasje fijn bij zijn geld gestopt, zelfs met handtekening achterop. Ok, pasje is dus terecht, nu nog tussen 't oud papier zoeken naar de brief van de bank met de pincode erop....................................

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge