dinsdag 24 augustus 2010

uiterlijke verzorging

Pap ziet er meestal uit om door een ringetje te halen: hij verzorgt zich nog altijd goed. Naar hij zegt gaat hij iedere dag in bad, hij gaat regelmatig naar de kapper, de pedicure komt iedere maand voor de verzorging van zijn voeten. Vaak staat hij te strijken als ik bij hem binnenwip, echt àlles wordt gestreken: beddengoed, handdoeken, theedoeken en zelfs zijn onderbroeken.... En keurig, ik doe het nog niet half zo goed. Laatst hebben we 2 broeken gekocht, en daar moppert hij iedere keer op: hij krijgt er geen vouw in gestreken..... 100 keer kan ik zeggen dat er geen vouw in hoeft, maar het blijven ondingen, die nieuwe broeken ;)

1 opmerking:

  1. Goed dat hij zichzelf goed verzorgt, dat is een hele zorg minder. Dat hij alles strijkt ... ach.
    Ik vind het leuk je belevenissen met je vader te volgen, Inge.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge