vrijdag 24 september 2010

er staat me iets bij.......

Kreeg gisteravond een telefoontje van pap:  "maedje, er staat me iets bij over een verjaardag van een van de kleinkinderen vandaag.  Wie is er vandaag jarig, want ik weet 't niet...."  Omdat ik ook niet alle verjaardagen van iedereen uit mijn hoofd weet, en omdat ik graag wil dat pap zelf zoekt naar oplossingen loods ik hem naar de wc op de benedenverdieping waar een verjaardagskalender hangt.  Dat ding hangt er al zo'n 20 of 30 jaar, misschien zelfs al langer, maar volgens pap heeft hij dat ding nog nooit gezien: "en wie hangt nu een verjaardagskalender op die wand van de wc op, daar kijk ik toch niet op als ik sta te plassen.....".  Discussie is natuurlijk zinloos....Ik laat pap zoeken naar de juiste maand en de juiste datum:  er is vandaag niemand van de kleinkinderen jarig.  Gelukkig, dan is hij tenminste geen verjaardag vergeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge