zondag 12 september 2010

pap is jarig....

Pap is jarig vandaag, hij is 81 geworden.  Omdat ik net terug ben van een weekje 'weg' en omdat hij vanmiddag met zijn vriendin naar een concert gaat vieren we vandaag 'niets' .  Ik heb 'm net gebeld, en volgens hem was ik de eerste die hem feliciteerde......  Hij klonk een beetje verward, en ik vertrouw ´t niet helemaal, dus ga ik zometeen eventjes bij hem langs, kijken of alles in orde is en of hij de juiste kleding aan heeft om mee naar het concert te gaan.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je vader, Inge! Ik hoop dat ie klaarstaat voor het concert.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je vader Inge. Veel plezier bij het concert.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge