dinsdag 7 september 2010

ruzie met de buurvrouw

Pap woont sinds 1968 naast zijn  buurvrouw, da's dus best lang. Ze kennen elkaar goed, meer vrienden dan alleen maar buren. Toch had hij laatst ruzie met haar, zei hij. Hij was kwaad, want ze gooide - volgens hem - tuinafval over de heg in zijn tuin. En dus gooide hij dat weer terug. En hij wilde haar nooit meer zien. Flauw dus, en dat vertelde ik hem ook. Ik vond 'm erg kinderachtig, hij woonde al zolang naast haar en zulke dingen die doe je niet zonder er over te praten met elkaar. 't Zat hem ook dwars want hij begon er elke keer weer over als ik hem zag.  Ik heb 'm gezegd bij haar langs te gaan om "sorry" te zeggen. Die zelfde middag is hij een bosje bloemen gaan brengen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge