vrijdag 3 september 2010

warm water

Op de display van de telefoon zag ik dat pap gisteravond geprobeerd had me te bereiken. Dus belde ik hem vanmorgen, maar dat hij mij had gebeld wist hij niet meer. Volgens hem was alles in orde, hij had niets nodig, er was niets gebeurd. Nu zit me dat dan toch niet lekker, en toch maar naar hem toe gereden. Hij zit dan gezellig in de keuken, krant voor zijn neus, kop thee binnen handbereik. Wist niet dat we even van tevoren gebeld hadden, maar ik kwam wel gelegen want hij had geen geld meer voor boodschappen en om zijn huishoudelijke hulp te betalen..... Verder alles in orde. Ik ga dan toch altijd even door 't huis om te kijken of echt alles in orde is en of er nog dingen zijn om te wassen. Hij had geen vuile broeken, zei hij, maar ik kon toch even boven gaan kijken. Buit: 4 vuile broeken..... "Och ja, neem maar mee.... wist ik niet meer dat die gewassen moesten worden" klinkt het dan, en "Nu je toch hier bent, ik heb pech in de badkamer.....". De pech was dat hij geen warm water meer had, sinds gisteravond (vandaar dat telefoontje....). Verwarmingsmonteur gebeld, en die komt vanmiddag 't euvel verhelpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge