zondag 10 oktober 2010

bel me niet....

't Gebeuren met de aanmelding bij het telecombedrijf en ook de schoongemaakte dakgoot laat me niet los.  Gisteravond heb ik pap dan ook nog eens rustig aangesproken over de dingen die vrijdag allemaal zijn gebeurd.  Maar helaas weet hij helemaal niets van 't aanmelden bij dit telecombedrijf.  Tja, en hij is nu eenmaal heel gevoelig voor vrouwelijk schoon:  als een leuke stem hem vraagt of hij wil overstappen van de ene naar de andere telefoonmaatschappij of wat voor firma dan ook dan zegt hij - helaas - niet nee.....En voor wat betreft de mannen die de dakgoot hebben schoongemaakt kan hij me echt niet vertellen of hij ze wel of niet heeft betaald, en hoeveel, en of ze nog een keer langs komen om hun 'rekening' betaald te krijgen..... Het bedrag dat hij wel of niet heeft betaald varieert trouwens van 100 gulden tot 200 euro....hij weet 't dus niet.  Nog eens met klem aangedrongen op 't feit dat hij een van ons moet bellen als nog eens iemand aan de deur staat voor wat voor klusje, aankoop, abonnement of wat dan ook.  Ik heb pap vorig jaar in september al aangemeld bij het belmenietregister (www.bel-me-niet.nl), een fijn initiatief ......àls 't werkt.  En het heeft ook een heel jaar gewerkt, totdat dat ene bedrijf met pap belde...Mijn broer heeft gisteren met dit bedrijf X gebeld, en 't contract is - als het goed is -  ontbonden.  Verder heeft hij pap nogmaals aangemeld bij 't bovengenoemde register, en vandaag heb ik schriftelijk een klacht ingediend bij ConsuWijzer....hopelijk helpt 't. 't Is jammer dat pap zo goedgelovig is, en ik ben bang dat jakhalzen zoiets op afstand ruiken.....

1 opmerking:

  1. Het blijft moeilijk hoor, maar is het misschien niet een goed idee om een brief(je) op de voordeur of bij de voordeur te hangen waarop staat wat je vader niet moet doen of juist wel(met koeienletters)?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge