vrijdag 22 oktober 2010

de hort op....

Net belde iemand van de thuiszorg:  pap was niet thuis. 't Was tijd voor zijn avondmedicatie (22.00u) en ze wist even niet wie te bellen. Omdat ik een paar dagen niet thuis ben kan ik niet even gaan kijken waar hij zou kunnen zijn, en dus heb ik haar gevraagd om te proberen bij zijn vriendin of bij mijn broer.  Na wat heen-en-weer ge-sms met mijn broer blijkt dat pap op bezoek is bij zijn vriendin...... Het is natuurlijk fantastisch dat hij bij haar is en een leuke avond heeft, maar 't zou wel beter zijn als zij òf zou zorgen dat hij weer op tijd thuis is voor de thuiszorg en de medicatie, òf er voor zorgt dat iemand weet waar hij is.... Pap treft geen blaam, hij denkt daar gewoon niet bij na of vergeet het. Tja, vroeger hadden hij en mijn moeder zorgen als wij er 's avonds of 's nachts niet waren, en nu is 't omgekeerd....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge