dinsdag 19 oktober 2010

fietsen (2)

Pap heeft beneden in de kelder nog een racefiets staan.  Als hij me echt op de kast wil jagen zegt hij dat hij daarop weer wil gaan fietsen.  Ik moet daar echt niet aan denken:  een 81-jarige op zo'n racefiets: slinger slinger langs wegen en over fietspaden.....  Hopelijk gaat 't zoals met veel dingen, en vergeet hij dit voornemen.  Ik heb nogal wat reacties en e-mails gekregen over de fiets van pap: ik zal serieus nadenken over 't aanschaffen van een damesfiets, misschien kan zijn oude fiets (samen met de racefiets) worden ingeruild voor een eenvoudig model.  Maar 't is natuurlijk altijd mogelijk dat hij zelfs dan op de "mannenmanier" blijft opstappen, en dan schieten we dus weinig op....

1 opmerking:

  1. Ik zou die racefiets even wat aanpassen. Dus de banden 'lek' zetten (leeg laten lopen dus) of de fietsketting los halen. Zodat hij niet zo snel die fiets zal pakken. Wat je ook zou kunnen doen is de fiets op slot zetten en het sleuteltje laten 'verdwijnen'.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge