maandag 25 oktober 2010

kleinzonen in de krant...

Laatst stonden twee van mijn zonen met foto en bijbehorend artikel in de krant. Natuurlijk liet ik pap dit artikel zien.  Trots als een pauw stond ik achter hem terwijl hij 't artikel las:  "och wat leuk, dat zijn mijn neefjes".....  Nee pap, niet je neefjes maar je kleinzonen....  's Middags tijdens 't wandelen sprak het groepje - waarin dus ook de andere opa en oma van mijn kleinzonen meewandelen - over het stuk en de foto.  En pap wist van niets, hij had de krant niet gelezen en de foto niet gezien, hij wist überhaupt niet of hij die krant wel had..... Vanmorgen wees hij me op 't uitgeknipte artikel dat al weken op de tafel ligt, of ik dat ook al heb gelezen, en hij had net pas ontdekt dat hij de jongens op de foto toch echt wel kende...

3 opmerkingen:

  1. Moeilijk voor jou en je zonen, Inge, als die herkenning ook gaat verdwijnen. Gelukkig ging het hem toch dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De ene keer is de herkenning er meteen, en de andere keer weer absoluut niet. Ik weet dit en kan er mee omgaan, maar voor de jongens (met name mijn jongste) is 't moeilijk.....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge