vrijdag 22 oktober 2010

oeps, vergeten.....

Als ik een aantal dagen of weekje weg ben, zorgt mijn jongste broer ervoor dat pap voldoende geld heeft, tenminste......als 't goed is. Ik had op tijd aangegeven dat ik weer eventjes weg zou zijn, maar toen ik gisteren de afschrijvingen van pap nakeek op internet zag ik - "schok" - dat er geen geld van de rekening was afgehaald en dat pap dus geen geld had gekregen voor boodschappen. Ik heb direct een sms gestuurd naar mijn broer die inderdaad was vergeten om bij pap langs te gaan..... Hij heeft toen direct geld gepind en 't bedrag bij pap langs gebracht. Pap had niet eens in de gaten gehad dat hij bijna een week geen geld had gekregen, hij had zelfs nog geld in de beurs... Volgens mij moet hij dus echt ergens een verborgen potje hebben, maar waar?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge