maandag 4 oktober 2010

smakelijk eten....

Kreeg vanmiddag een telefoontje van paps poetshulp:  de dame van de thuiszorg had geen maaltijd voor hem klaargemaakt.  Degene die twee keer per week voor hem kookt is op vakantie. Ik was hiervan op de hoogte, en dacht dat de vervanging ook 'gewoon' hetzelfde zou komen doen.  Niets is minder waar:  zij wilde niet voor pap koken, dat deed zij niet bij 'vreemden', en aangezien er net die ochtend was gepoetst hoefde ze dus ook niet te poetsen....  Nee, tuurlijk niet: iets wat schoon is hoeft niet nog schoner te worden, maar afspraken die gemaakt zijn ( dwz een warme maaltijd klaarmaken) kunnen toch gewoon worden nagekomen?  Pap wilde niet dat ik hierover geïnformeerd zou worden, dus ik mag 'm niet laten weten dat ik 't weet............jeetje, wat een gedoe....  Direct maar bellen met de thuiszorg.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge