vrijdag 8 oktober 2010

't alarm

Telefoon rinkelt:  "met de thuiszorg, ik ben bij Uw vader, 't inbraakalarm joelt, en Uw vader weet niet hoe of wat".   Pap zet vaker niet dan wel 't alarm aan 's nachts en de code zit dus nu even niet in z'n hoofd.  Ik vraag of ik pap kan spreken om hem de code door te geven zodat 't gejoel kan worden uitgezet.  Ik loods pap naar 't codekastje en zeg 'm de code, die hij vervolgens luid en duidelijk herhaalt...... en nog eens en nog eens.... Tja pap, dat was nu net niet de bedoeling.....maar 't alarm is uit...

2 opmerkingen:

  1. Komisch om te lezen, maar inderdaad niet de bedoeling dat hij het hardop nazegt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge