vrijdag 1 oktober 2010

warm water...

Eergisteravond belde pap me met de mededeling dat hij (alweer) geen warm water had, maar 't was niet zo erg  want hij had al gebaad, hij had die avond geen warm water meer nodig. Ik zou er voor zorgen dat iemand zou komen kijken de volgende dag, maar dit ben ik in alle drukte en stress helemaal vergeten (zou alzheimer dan toch echt erfelijk zijn....?).  Onderweg in de auto naar een bijeenkomst kreeg ik een telefoontje:  pap had nog altijd geen warm water, en of ik iets geregeld had.....euhhhhhhhhhh. Ik heb pap richting telefoonklappertje geloodst dat altijd tussen  alle stapeltjes op de eetkamertafel ligt. Er zit een stickertje  op geplakt met de naam en telefoonnummer van de verwarmingsfirma.  En ja hoor: gelukt!  Pap heeft gebeld met de firma, iemand is komen kijken, met als gevolg dat verwarming en 't warme water 't weer doen.  En wat ook belangrijk is:  pap weet nu hoe hij 't waakvlammetje weer kan laten branden.  Hopelijk weet hij dit ook nog als hij mij  gaat wijzen hoe 't moet.....

1 opmerking:

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge