vrijdag 12 november 2010

de knie en de verwarming

De knie is wel nog rood, maar 't lopen doet bijna geen pijn meer, dus ik mag echt de dokter nog niet bellen van hem.  Ik heb wel afgesproken dat ik maandag een afspraak maak als de knie dan nog altijd rood en dus ontstoken is. Ik vind trouwens dat 't erg koud is in huis, als ik ga kijken zie ik dat de thermostaat 17,5 graden aangeeft. De verwarming is dus uit! Het is me een raadsel waarom pap mij dit niet gemeld heeft, maar hij praat er omheen en zegt dat hij denkt dat hij is afgesloten van 't gas en dat volgens hem  heel de stad geen verwarming heeft.  Lijkt me stug en ik ga boven kijken bij de verwarmingsketel. Ik zie dat er een rood lampje flikkert:  iets is dus niet goed.  In verband met mijn technisch onvermogen bel ik gelijk de verwarmingsfirma:  ik hoef volgens hen maar op een resetknop te drukken en de verwarming functioneert weer.  Gelukkig!  Ik zeg pap dat als er weer eens iets vreemds is, zoals geen verwarming, geen warm water, geen stroom, hij mij of een van mijn broers  moet bellen zodat we direct of bijna direct iets kunnen (laten) oplossen.  Als ik nu niet was langs gekomen had hij voor 't zelfde geld nog dagen zonder verwarming gezeten....  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge