vrijdag 5 november 2010

keukenla

Pap was vandaag weer blij me te zien: niets weet hij meer van zijn telefonisch gemopper laatst en ik heb 't er ook maar niet over.  Ik heb wat bakjes voor in de keukenlades bij me zodat een en ander een beetje overzichtelijker kan worden opgeborgen. Ik mag alles opruimen.... en hij helpt me goed mee. Als we klaar zijn drinken we een kopje thee, daarna moet hij iets hebben uit de net opgeruimde la..........en wordt dan een beetje kregelig omdat deze net is opgeruimd. Hij zegt:  "ik zie je graag, maar af en toe zou ik je achter 't behang kunnen plakken met je opruimen...." Tja pap, ik jou ook......

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge