maandag 15 november 2010

knie en verwarming (2e deel)

Vanmorgen gelijk een afspraak gemaakt bij de huisarts, en om half 12 konden we al terecht. (Ik ben zó ontzettend te spreken over deze huisartsenpraktijk, maar dit terzijde) Pap blijkt niet alleen een ontstoken knie, maar ook een ontstoken enkelgewricht te hebben:  de artrose breidt zich geleidelijk en zeer pijnlijk uit. De arts schrijft een recept uit voor een ontstekingremmer.  Omdat de medicatie die pap krijgt door de apotheek wordt bezorgd in een blisterverpakking belt de huisarts zelf op naar de apotheek om deze aanvulling door te geven. Fijn, zo kan ik er tenminste van op aan dat het goed komt. Als we weg gaan zegt de huisarts "het gaat niet goed met hem hè....?"  Nee, het gaat niet goed, het gaat stapjes terug.....

Ik had vandaag nog een kruk willen halen bij de thuiszorg, zodat pap beter uit de voeten kan in huis, maar daar heb ik helaas geen tijd meer voor gehad, dat komt morgen wel.  Voorlopig gebruikt hij de stok van zijn vader nog, dat ding doet dus nu goed dienst.  Omdat de verwarming nog altijd niet goed functioneert, ook niet na verschillende keren de resetknop ingedrukt te hebben, bel ik maar weer met de verwarmingsfirma:  ze sturen vandaag nog iemand langs.  Tja, als je gedwongen bent om stil te zitten door pijn in knie en enkel, mag je er ook wel warmpjes bijzitten.....


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge