vrijdag 19 november 2010

lege flesjes

Bij pap weet je nooit of iets echt is gebeurd, of dat hij 't verzonnen heeft, dwz dat 't volgens hem echt gebeurd is.  Eens per zoveel tijd neem ik de bak met 't verzamelde lege glas mee om dit naar de glasbak te brengen. Vanmorgen merk ik op dat er dit keer wel enorm veel lege koffiemelkflesjes in de bak zitten, waarop pap zegt dat hij altijd melk in zijn koffie drinkt....  Nu dronk en drinkt pap nooit melk in de koffie, en zet hij ook nog eens geen koffie meer omdat hij niet meer weet hoe hij 't koffiezetapparaat moet bedienen.... Dus wat er met de koffiemelk is gebeurd, geen idee.  Op mijn opmerking dat hij trouwens wel erg veel brood in de broodla heeft liggen heeft hij als antwoord dat dit altijd wordt aangevuld door 'dat vrouwtje van de thuiszorg' maar dat ik niet bang hoef te zijn, omdat dit heus wel allemaal op gaat.  Misschien wil ik wel een boterham?  Nu eet ik in verband met 'mijn' glutenintolerantie oftewel coeliakie al bijna 3 jaar geen 'gewoon' brood meer, maar dat is iets wat hij nooit onthoudt of gewoonweg vergeet. Ik leg 2 broden in de diepvries, die trouwens hoognodig ontdooid moet worden, maar volgens pap heeft hij dat pas nog gedaan.... 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge