woensdag 10 november 2010

ontstoken knie

Nou zeg........belt pap me net op zonder ook maar een keer te mopperen. Hij klaagt over een dikke en zere knie.  Hij zegt dat hij erg slecht loopt en veel pijn heeft omdat zijn rechterknie ontstoken is. Ik vraag hem hoelang hij dit al heeft  en hij zegt "al een tijdje". Ik was eergisteren nog bij hem en toen was er niets aan de hand. Ik vraag of hij naar de dokter wil, maar ik hoef van hem geen afspraak te maken. Volgens hem kan hij zelf net zo goed een diagnose stellen..... Hij strompelt dus nu door het huis met de wandelstok van zijn eigen vader. Hij zegt dat hij 't zelfde een paar dagen geleden heeft gehad met zijn andere knie en dat was toen binnen een paar dagen over. Dat van die andere knie, daar weet ik helemaal niets van.....  Ik zal vanmiddag toch maar eens langs gaan.  Ik vraag hem of hij al gegeten heeft en hij antwoord dat 't eten dat L had klaargemaakt 'm uitstekend gesmaakt heeft. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge