maandag 1 november 2010

overal ligt rommel

Ik had waspoeder gekocht voor pap en wilde dat in de bijkeukenkast zetten:  maar die kast staat bomvol met rommel en ik mag 't niet op- of uitruimen: onder andere een hele verzameling lege botervlootjes ("handig om iets in op te sturen", ik zou niet weten wat en waar naartoe.....), 'n lege doos van 't koffiezetapparaat, 'n  lege doos van een staafmixer, 'n reserve glazen kan van een koffiezetapparaat van heel lang geleden, 'n reserve glazen kan van een nog ouder koffiezetapparaat, een hele stapel oude poetsdoekjes, oude cake- en bakvormen, schoenen van mijn moeder (ze is inmiddels meer dan 9 jaar dood, en daarvoor jarenlang bedlegerig), heel oude schoenen van pap, plastic bloempotten, lege zakken en nog veel meer. Ik mag er niets mee doen, ik mag er niets van zeggen en ik mag er vooral niet om lachen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge