zondag 5 december 2010

administratie

De zondag is meestal een rustige dag. Ik klungel wat aan, ruim wat op, en zorg dat pap's administratie in orde is. Ik heb al zijn rekeningen betaald, voorzover deze niet automatisch worden afgeboekt. De aanbiedingen van de diverse zorgverzekeraars heb ik met elkaar vergeleken en pap blijft komend jaar gewoon bij 'zijn' zorgverzekering. De klapper met alle papieren van dit boekjaar zit weer bijna helemaal vol. Bijna tijd voor een nieuwe klapper. Ik kijk in de kast en zie tot mijn verrassing dat komend jaar alweer het 5e jaar is dat ik  zijn administratie verzorg. Pap heeft dus al een behoorlijk lange tijd Alzheimer, langer dan ik eigenlijk dacht! Lang leve de Reminyl (en de thuiszorg die er voor zorgt dat pap dit dagelijks slikt), wie weet hoe 't nu zou zijn zonder deze medicatie!