donderdag 2 december 2010

had ik 't maar geweten

Gistermorgen bij pap, ik kijk in de brievenbus of er post is, en hij zegt: "je hoeft niet te kijken, op zondag komt geen post". Ik kijk toch maar want 't is vandaag woensdag....

Op aanraden van een kennis heb ik 't boek "Had ik 't maar geweten" door Ruud Dirkse en Caro Petit besteld.  Er staan vooral praktische tips voor familie, vrienden en verzorgenden in, en 't is te bestellen via de boekhandel of bij DAZ-Zorginnovatie, www.anderszorgen.nl voor € 22,50. Een makkelijk te lezen boek, eigenlijk meer een handleiding met praktische tips.  Veel is mij al bekend, maar toch een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge