maandag 24 januari 2011

alzheimer of coeliakie

Lunchen met pap:  hij neemt een 'gewone' koffie, ik een koffie verkeerd. Hij een stokbroodje met ham, ik niks.  "Hoef jij niks, proef eens een stukje, 't is lekker!"  Tuurlijk heb ik ook zin op iets, maar datgene wat voor mij geschikt is en waar ik zin in heb verkopen ze hier niet. Alleen bounty of een zakje 'gewone' chips, en daar heb ik nu geen trek in. Ben trouwens ook vergeten om zelf iets mee te nemen. Door 'mijn' coeliakie of glutenintolerantie kan ik niet zomaar ergens iets eten, en zeker niet een stukje van zijn stokbroodje proeven.... Ik ben er na ruim drie jaar wel aan gewend dat dit zo is ook al is 't niet altijd even leuk of makkelijk. Maar zolang je je aan dit dieet houdt ben en word je niet ziek. Bestond er ook maar zoiets voor Alzheimer: een dieet volgen en je hebt nergens meer last van....

Kijk ook eens op www.coeliakie.forum2go.nl