donderdag 13 januari 2011

de dag na 't indicatiegesprek

Vanmorgen controle bij de diabetesverpleegkundige. Als ik pap ga ophalen is de thuiszorg nog niet langs geweest, hij heeft zijn medicatie dus ook nog niet gehad. Omdat hij al ontbeten heeft kan ik 'm zonder problemen de tabletjes aanreiken. Dit is 't - voor de tweede keer - door de apotheek bezorgde zakje tabletten. Is misschien wel goed dat ik 'm die aanreik, ik weet tenminste wat de bedoeling van dit aparte papieren zakje met inhoud is.... Pap is ontzettend goed gemutst, heeft zelfs een stropdas omgedaan. Bij de verpleegkundige fluit hij als hij door de gang loopt, lief toch hè.... Over gisteren hebben we 't niet, volgens mij weet hij ook helemaal niet meer wat er überhaupt besproken is. Omdat ik nog een afspraak heb breng ik 'm direct na 't spreekuur naar huis, 't liefste zouden we ergens een kopje koffie gaan drinken, maar dat komt de volgende keer wel!