zaterdag 26 maart 2011

ik ben bang voor Alzheimer ... U ook?

Titel van dit blogje is de stelling van 't programma Premtime van gisteren, vrijdag 25 maart 2011 op Radio 1. Wat is Premtime: een actueel onderwerp gemaakt vanuit de Premtime bus ergens in Nederland. Radio met urgentie uit de provincie, de randstad, de wereld. 
In dit programma aandacht voor dementie, met name bij allochtonen in Nederland en voor stichting Wiesje (bouwt aan zorg voor mensen met dementie in Suriname) op initiatief van Gerda Havertong (van Sesamstraat ;-) en vele andere programma's) opgericht in 1999. Programma is terug te beluisteren door hieronder op 't pijltje te klikken:


Get Microsoft Silverlight Of bekijk de flash versie.

3 opmerkingen:

  1. Een heel goed programma, heb het tijdens mijn breiwerkje even beluistert en vind het heel belangrijk dat er meer over wordt gesproken.
    Fijn dat je de mensen erop attendeert. Dank je, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zat toevallig in de auto en heb dus een stukje ervan meegekregen. Goed programma, al vond ik de presentatrice soms wel erg snel over de gasten heenwalsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De presentatrice had wat meer tijd mogen besteden aan de verhalen van de bellers .... maar dat heeft natuurlijk t maken met de (korte)duur van 't programma ...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge