dinsdag 8 maart 2011

met pap op vakantie


't Is al weer drie jaar geleden dat ik - samen met mijn jongste broer - pap heb meegenomen voor een korte vakantie in  Oostenrijk. Daarna is hij - behalve voor een langere ziekenhuisopname twee jaar geleden en voor een overnachting ergens  - nooit meer weg van huis geweest. We hebben 't heel gezellig gehad: best veel gewandeld en dus veel gezien, lekker gegeten, geluierd en fijn gepraat. Pap had toen ook al Alzheimer, maar zat nog echt in de zogenaamde eerste fase.  We hebben heerlijk weer gehad, maar zijn ook tijdens een wandeling verrast door sneeuw die langzaam veranderde in regen .... Waarom ik moest denken aan deze vakantie? Ik zit zelf momenteel in Oostenrijk, in de sneeuw. Ook wil ik eindelijk eens alle foto's van diverse vakanties in een album (laten) 'plakken' ... zo kwam ik deze foto's tegen. Ik moest erg lachen toen ik de volgende foto zag, en ook denken aan een bericht dat ik eerder plaatste:


Een verhaal apart was de reis: al binnen 2 uur nadat we thuis waren vertrokken vroeg pap al hoe lang 't nog duurde voordat we er zouden zijn ....
Ik heb goede herinneringen aan deze vakantie. Pap weet 't ook nog - zegt hij - maar wil nooit meer naar de bergen. Ok, dan niet ;)

1 opmerking:

  1. Lief en heel knap wat je doet. Je hebt er een volger bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge