maandag 14 maart 2011

weer terug!

"Hé pap, ik ben weer terug!" en pap antwoordt: "ik dacht al ... waar blijft ze toch ...." Maar ik weet niet of dat zo is, volgens mij heeft hij me dit keer niet echt gemist, tenminste niet zoals de vorige keren dat ik op vakantie was ... En of ik nu één week weg blijf, of vier, dat maakt ook niet meer uit. Ik vertel hem dat ik morgen langs kom en vraag of hij nog iets nodig heeft. Maar dat kan hij me niet één-twee-drie beantwoorden. Hij belt terug, zegt hij, als hem invalt of hij iets nodig heeft. Ik verwacht geen telefoontje terug ...

Nog een aantal sms-berichtjes van afgelopen week naar aanleiding van dit bericht
Broer:
Ik ben de blog aan 't lezen en lees nu het stukje van 't stemmen. Dat kan helemaal niet, pap heeft mij gemachtigd, ik ben voor hem gaan stemmen .... 
Overigens toen ik gisteren bij hem was zei hij: "Jij hebt ook geen rust in je kont. Je bent constant aan 't rennen". Ik zei: "Heb ik van jou!". Overigens vind ik pap de laatste tijd ongelofelijk goed gemutst!

Inge:
Ha, ha ... tja, ik schrijf op wat hij me heeft verteld .... en dat is zijn waarheid ;-) Gelukkig dat hij zo'n goede zin heeft. Zei gisteren nog dat we geen medelijden met hem hoeven te hebben en dat hij prima voor zichzelf kan zorgen ;-)

Broer:
Klopt ook wel voor een gedeelte, dat hij voor zich zelf kan zorgen. Maar die vergeetachtigheid: gisteren waren er ook opeens geen zoetjes meer terwijl ik zeker weet dat er nog waren, en dan zegt hij: "die gebruik ik helemaal niet ..." Wat hij ermee doet .... geen idee ...



3 opmerkingen:

  1. Fijn om af en toe er toch even tussen uit te gaan en even aan je zelf te denken ook al zijn je gedachten misschien toch bij je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, 't was heel fijn en er werd ook prima op pap gelet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt in ieder geval weer even bij kunnen tanken, want zorgen voor een demente ouder gaat niet in de kouwe kleren zitten. Ook al doe je het met liefde.
    Fijn dat papa goed gemutst is.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge