zondag 3 april 2011

bezoek van familie


Afgelopen zaterdag ben ik niet naar pap geweest: ik wist dat een tante en oom (schoonzus en zwager van pap) bij hem op bezoek wilden gaan. Ze hadden van tevoren nog bij mij geïnformeerd of 't verstandig was om eerst naar hem te bellen, maar ik heb ze aangeraden om gewoon op de bonnefooi langs te gaan. Iets afspreken is bijna niet te doen, en hij is toch meestal gewoon thuis. Hij vond 't - zoals verwacht - hartstikke leuk dat ze bij hem op visite kwamen, en ze genoten samen van thee en - meegebrachte - cake. Mijn tante had een fotoboek meegenomen dat ze samen uitgebreid hebben bekeken. Pap herkende nog veel mensen op de foto's, of zei dat hij ze nog herkende ... Ze hebben ook nog een stukje gewandeld door de buurt en langs 't huis waar pap tussen 1962 en 1968 met ons - zijn gezin - heeft gewoond. Aanvankelijk wist hij niet meer dat hij hier had gewoond maar na een tijdje kon hij zich dit toch weer herinneren. Mijn oom had een groot aantal foto's gemaakt van pap en mijn tante tijdens 't uitstapje. Jammer maar helaas is bij 't bewerken van de foto's iets misgegaan en zijn ze allemaal in de prullenbak beland ...

bron: mijn tante ;-) want pap wist vandaag niets meer van die dag van gisteren ...

4 opmerkingen:

  1. Dat is jammer van die foto's. 't Was zo'n stralende dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spijtig van die foto's maar zo te zien hebben
    ze wel samen een mooie dag gehad..
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n dag maar wat zonde van de foto's. Volgende keer beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat hij zo'n geweldige dag heeft gehad........met mensen die speciaal voor hem kwamen.Hoeveel dementerenden worden niet bezocht omdat ze het even later "toch niet meer weten".

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge