woensdag 20 april 2011

humor

Een bericht van Hannie (lees hier) deed me glimlachen. Humor is zó belangrijk, en lachen is zó  gezond! 't Bericht deed me denken aan een aantal weken geleden: pap stond klaar om ergens naar toe te gaan. Ik zag dat hij alleen geen schone kleren aan had en vroeg hem iets schoons aan te trekken. Hij vond 't allemaal  onzin, maar ik vond dat hij niet met een broek met vuile knieën weg kon gaan. "Vuile knieën? Ik heb helemaal geen vuile knieën, ik ben vanmorgen nog in bad geweest en ben helemaal schoon ..." en hij stroopte zijn broekspijpen omhoog tot boven zijn knieën om dit te bewijzen. Ik kon er niets aan doen, ik moest zó enorm lachen, de tranen liepen over mijn wangen. En pap? Die lachte lekker met me mee!

Tijdje geleden liep ik op een maandagochtend bij pap binnen om een potje ochtendurine (zie dit bericht) op te halen. Hij zat er op z'n paasbest bij, met een stropdas! Normaal draagt hij alleen een stropdas bij zeer speciale gelegenheden, dus ik vroeg hem waarom hij vandaag zo'n ding droeg: "Omdat 't zondag is ...." Leuk antwoord, verkeerde dag .....



4 opmerkingen:

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge