vrijdag 29 april 2011

nieuwe portemonnee

Vanmorgen even de stad in geweest op zoek naar een nieuwe portemonnee met ketting. Maar die kon ik nergens vinden. Ik heb 'voor zolang' een klein beursje gekocht, 't is eigenlijk meer een sleutelmapje. Voordeel is dat er een ringetje aanzit, waardoor 't met een kettinkje bevestigd kan worden aan paps broekriem. Op internet zag ik wel wat ik zocht, dat ga ik maar bestellen. Pap was namelijk helemaal niet blij met mijn tijdelijke oplossing .... oh, wat kan die man mopperen ;-)


3 opmerkingen:

  1. Zo krijg je nog eens wat. Maar het is natuurlijk heel vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle papsen mopperen ;)

    PS: leuk dat je je ontlurkt hebt, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Inge,

    Heb je blog een eindje teruggelezen... Het is bijna lachen/huilen. Veel komische situatie's en ook dingen waar je nooit een antwoord op krijgt. Het valt niet mee! Lief van je felicitatie voor Pieter, ja natuurlijk denk je eraan i.v.m. je Papa. Hij had ook nog zo kunnen zijn. Hij was dus dierarts begreep ik uit je posts. Wij hebben zeven poezewoezen dus de dierarts heeft aan ons een goeie. Maar de kosten waren alleen maar hoog voor het eerst levensjaar toen ze allemaal werden geholpen zodat er niet aan vermeerdering gedaan wordt. Er zijn al téveel mensen die daar onverschillig in zijn en zo hebben we er twéé uit een asiel. Andermans problemen dus!
    Zeg meid, heel veel sterkte nog en het allerbeste met alles. Goed zo'n portemonnaie aan een ketting. Je moet het maar vinden. De wereld houdt nog weinig rekening met dit soort problemen...

    Liefs,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge