donderdag 7 april 2011

't gaat niet zo goed

't Gaat niet zo goed, en als ik terug kijk, is dat nu al zo'n week of vier aan de gang. Balen dus ... Intussen heb ik al 3 keer contact gehad met de geriatrisch verpleegkundige en ben ik 1 keer met pap bij de huisarts geweest. Over een dikke week hebben we pas weer een afspraak bij geriatrie om te kijken of de verwardheid een lichamelijke dan wel geestelijke (dus Alzheimer) oorzaak heeft ... Balen omdat - als 't een lichamelijke oorzaak heeft - dit misschien (makkelijk) verholpen had kunnen worden. Balen ook omdat ik opnieuw 'n verzoek wil  indienen bij 't CIZ voor een hogere indicatie maar eerst moet afwachten wat de resultaten zijn van 't consult bij geriatrie. Zoals 't nu gaat gaat 't niet veel langer goed, en 't is zo ook niet veel langer verantwoord om pap alleen thuis te laten wonen. Volgens mijn broer zag pap al een tijdje geleden 'geel'. Zie ook dit bericht. Gisteravond hoorde ik van hem dat hij en mijn nichtje vinden dat pap weer 'geel' ziet. Vandaag nog eens gebeld met de huisarts: morgen laten we bloed prikken, en maandag krijg ik dan de uitslag. Ben benieuwd ...

4 opmerkingen:

  1. Sterkte, laat het maar snel maandag zijn. Dan weet je wat meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend, sterkte met alles toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel sterkte voor jou en je fam.Je voelt je eigen zo machteloos he.En als er niemand bij hem is...onrust.Nogmaals Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Balen voor je, Inge, en als je er middenin zit lijkt alles zo eindeloos te duren. 'Ze' waarschuwen voor te weinig verzorgenden en veel problemen als wij eenmaal zo oud zijn, maar je vraagt je toch echt af of dat niet al lang zo is.
    Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge