zaterdag 2 april 2011

teveel gemopperd?

Soms vind ik me zelf niet echt aardig ... Waarom mopper ik op pap als hij 'n glaasje (teveel) drinkt? Hij kan er per slot van rekening eigenlijk niets aan doen ... Hij vergeet dat hij een glaasje heeft gedronken, en drinkt dus totdat de fles leeg is. Hij zal zich ook vaak eenzaam voelen, er is nu eenmaal niet altijd iemand bij hem waar hij tegen of mee kan praten ... En zijn vriendin heeft ook niet altijd de behoefte om hem te zien ... Vanmiddag krijgt hij bezoek van een schoonzus en zwager. Hopelijk is hij thuis. Hij vindt die bezoekjes hartstikke leuk en gezellig! En zo gaat er weer een middag voorbij ...  

Gistermiddag even na 5 uur kreeg ik nog een telefoontje van de geriatrisch verpleegkundige: naar aanleiding van mijn gesprek met haar wil de geriater pap  nog eens zien, spreken en onderzoeken. Vervelend dat ze net na 5 uur belde, ik kon toen geen afspraak meer maken, dat kan maandag pas weer. Alweer zoveel dagen later ...

2 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je met een rustig gevoel thuis bent als je weet dat je vader bezoek heeft. Even aan iets anders denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig van die vriendin dat ze hem niet in de steek laat. Dat moet voor jullie ook een grote steun zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge