woensdag 6 april 2011

twee kranten


Pap heeft 2 krantenabonnementen. Ach, als hij werkelijk beide (ochtend)kranten leest wie ben ik dan om te zeggen dat dit 'onzin' is, maar ik merk de laatste tijd dat een van de twee regelmatig ongelezen blijft. En dat vind ik zonde. En de andere leest hij keer op keer weer. Volgens mij begint hij ook telkens weer op pagina 1. Ik heb dus voor hem beslist en 1 abonnement opgezegd. Net belt hij me: "zeg, hier ligt een opzegging voor de krant, dadelijk heb ik geen krant meer om te lezen. Dit mag niet zo maar" Nee, hij heeft gelijk, dit kan niet zo maar. Maar hij heeft zelf de brief ondertekend. En dat weet hij niet meer. Voorlopig 'loopt' 't abonnement nog 3 maanden, en daarna zien we wel:  een nieuw abonnement is zo weer geregeld ;-) In 't (t)huis waar we gingen kijken hebben ze één abonnement voor 2 afdelingen: "ach, de mensen zijn zo weer vergeten wat ze net hebben gelezen, dus de krant van gisteren is ook goed ..." Triest, maar waar ...

2 opmerkingen:

  1. Wat een lastige keuzes moeten jullie iedere keer maken, intussen de kool en de geit sparend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeilijk inderdaad om die beslissingen te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge