dinsdag 19 april 2011

uit eten

Berichtje dat ik afgelopen augustus heb geschreven, maar dat in een 'vergeethoekje' terecht kwam ... :

Om mijn verjaardag te vieren gingen we als gezin uit eten, en pap mocht mee.  Hij vond 't hartstikke leuk en gezellig, en zocht iets lekkers uit van de kaart.  Volgens de ober konden ook mosselen worden besteld, die stonden alleen niet op de kaart vermeld. Ok, pap wilde dus mosselen.  En een lekker groentensoepje vooraf.  't Duurde nog even voordat de ober de bestelling kwam opnemen, en na nog geen 2 minuten vroeg pap me wat hij ook alweer wilde hebben:  salade en een biefstukje toch?  Nee pap, soep en mosselen. Ok. En weer vroeg hij wat hij wilde bestellen:  salade en biefstukje, toch?  Pff, nee hoor, soep en mosselen. Toen de ober kwam om de bestelling op te nemen heb ik maar voor pap besteld. Pap heeft lekker gegeten die avond, soep en mosselen ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge