vrijdag 6 mei 2011

blogaward

Wat een verrassing: ik heb een blogaward gekregen ... had nooit gedacht dat mijn blog daarvoor in aanmerking zou komen. Ik kreeg hem van Jolanda van http://spilvanhetgezin.blogspot.com/ Hartstikke leuk en dankjewel!

Aan de statistieken en volgers te zien wordt mijn blog vaak gelezen en gevolgd, maar zoals ik al in 'n eerder bericht schreef was dat helemaal niet mijn bedoeling toen ik in augustus 2010 begon met schrijven over pap en over Alzheimer. Nu ben ik aan de beurt om de award door te geven, en daar heb ik eigenlijk maar heel even over hoeven na te denken. Ik wil 'm doorgeven aan degenen die me geholpen hebben met 't - op afstandje - opzetten van deze blog. Degenen waarbij ik terecht kan met al mijn vragen en vraagjes over bloggen,  internet èn 't glutenvrije leven:

Renske van Art by Renske en ook van Glutenvrij Kookhoekje
en Brigitte van Atelier Brigitte

Dames, proficiat!



6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Inge en bedankt voor je award. Graag gedaan en jij bedankt dat je hier op je blog verteld over het leven met een familielid met Alzheimer. Zolang je daar niet mee te maken hebt, sta je er niet bij stil wat dat inhoud en hoe zwaar dat kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Inge, fijn om te weten dat je blog gelezen en gewaardeerd wordt!
    Dankje voor de award, ik weet alleen nog niet wat ik ermee zal doen. Ik waardeer het heel erg dat we elkaar kunnen helpen met blogdingen... ook zonder award!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat! Iemand die zo veel zorg aan haar blog besteed verdient dit zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award, je hebt hem zo verdient met al je mantelzorg. Ik heb grote bewondering en je schrijft ook nog eens zo lief over paps.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd en hartstikke bedankt dat je het aan mij, Renske en Judy doorgeeft.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge