dinsdag 24 mei 2011

lui of ....


Nee, ik ben niet lui. Degene die zo heerlijk lui en zelfs wulps op de foto ligt is een van mijn katten, gefotografeerd door mijn oudste. Ik ben erg druk bezig sinds afgelopen weekend, kom daardoor nauwelijks toe aan internetten en bloggen. Ik ben niet inspiratieloos, verre van dat, maar heb de fut en de tijd niet om rustig berichtjes te schrijven. Ik heb gelukkig een aantal berichtjes 'op voorraad', die worden binnenkort geplaatst. Maar ik denk niet dat ik de komende tijd dagelijks zal 'publiceren'. 

3 opmerkingen:

  1. Neem een voorbeeld aan je kat. Zo vergeet je niet om tussendoor te ontspannen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt ook alle redenen om geen tijd te hebben Inge. Gewoon weer plaatsen als je weer tijd en zin hebt. Wij lopen niet weg. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your cat. You are to busy . Need to rest. I never seem to have time to post or keep up with all my blogger friends post. I am so behind. Don't worry about us just get some rest.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge