zaterdag 14 mei 2011

nog eens over strijken

Terwijl mijn broers en ik praten met en over pap en Alzheimer, is pap druk bezig met .... strijken. Mijn oudste kwam met een ongestreken overhemd bij opa langs, met de vraag of ik 't voor 'm kon strijken .... (ergens is iets fout gegaan tijdens 't opvoeden .... ;-) ) maar opa wilde daar niets van weten: hij deed dat wel even. Nou ja, even, 't duurde ruim een kwartier voordat 't hemd (perfect!) was gestreken.

Opa was heel blij om zijn kleinzoon na lange tijd (meer dan 10 weken, zie dit bericht) weer te zien. Maar wist niet precies van wie 't de zoon was. Tja, da's jammer ... maar mocht de pret van 't weerzien niet drukken.

3 opmerkingen:

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge