maandag 9 mei 2011

tadaah ...

Vanmorgen bracht ik pap de kisten terug waarin hij oud papier en leeg glaswerk bewaart. We waren vorige week vergeten om 't oud papier bij hem aan de stoeprand te zetten, en omdat dit a.s. zaterdag toch bij ons wordt opgehaald had ik alles mee naar huis genomen. 't Wordt anders zo'n zooitje in zijn bijkeuken (en daar ligt en staat al zoveel ...) En ik wil trouwens ook niet dat hij met 't glaswerk over straat gaat: rammel-de-rammel in zijn fietstas. We zitten gezellig aan de koffie, en ik maak 'n opmerking over de portemonnee aan 't kettinkje in de trant van "da's handig hè, die portemonnee ..." En prompt hij haalt zijn 'oude' portemonnee te voorschijn ..... Hij snapt niet waarom ik hem met grote ogen aankijk, want die portemonnee zit toch altijd in zijn broekzak ... Ja, normaal wel, maar de afgelopen anderhalve week dus niet (zie dit bericht). Rowwen Hèze en Heilige Antonius: bedankt ;-)

4 opmerkingen:

  1. Je pa zit vol verrassingen. Ondanks zijn ziekte valt er nog steeds te lachen....
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt er wel op .... we hebben toch ècht (bijna) overal gezocht ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe is t' mogelijk, ik moest er wel even om lachen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge