zaterdag 21 mei 2011

waardering en moe

Vandaag een leuke reactie gekregen van Marjan van den Berg naar aanleiding van dit bericht:

Dank je wel, Inge, voor dat mooie blog! Ik hoop ook dat ik je ooit op een lezing zal ontmoeten. Dat lijkt me heel bijzonder. Ik wens je kracht en licht en veel humor toe. Groet van Marjan

Geen blogje verder van mij vandaag. Ik heb de halve nacht en hele ochtend met (en voor) mijn man op de spoedeisende hulp doorgebracht i.v.m. een heel vervelende sportblessure. Mijn broer is daarom vandaag bij pap geweest, daar was alles in orde. En hier komt 't ook wel weer goed, maar 't heeft z'n (lange) tijd nodig.


6 opmerkingen:

  1. Wat leuk en lief van Marjan. Het zou leuk zijn als jullie elkaar ontmoeten.
    Beterschap en sterkte vandaag met je man Inge, maar ook voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat de schrijfster zelf een reactie geeft over jouw blog!!
    Maar wat heeft je man een pech.Betekent dat dat jij nu mantelzorger EN verpleegster bent? Pas je wel goed op jezelf!!
    Veel beterschap voor je man.
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat erg leuk zo'n reactie van de schrijfster. Maar erg vervelend voor je man en natuurlijk ook weer extra werk voor jou. Pas inderdaad goed op jezelf. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om een reactie van haar te krijgen! Prachtig hoe een blog mensen samenbrengt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Inge,

    Okay, hier zie ik de reden... Ja, december 2009 had ik ook mijn knee cartilage beschadigd en ben een paar weken op krukken gegaan. Moeilijk om op het toilet te gaan zitten. Wie heeft er n.l. een invaliden toilet met beugels langs waaraan je je kunt ophijsen en langzaam kunt laten zakken. Het was voor Pieter ook heel moeilijk om me te 'houden' al woog ik amper 50 kg maar dat voelt als een zak... Totdat ik in januari 2010 totaal verlamd was. Goeie moed en hij moet wel zijn knie rust gunnen; het duurt een tijd voordat het heelt. We zijn ook niet meer 'piep' dus duurt het langer.

    Een dikke knuffel en alle goeds,

    Mariette

    PS Mooi zo'n compliment van een professional. Inderdaad zullen er weinig zijn die het zo goed beschrijven als jíj het doet. Dat helpt jezelf door het 'van je àf te schrijven' en ook vele anderen die met hetzelfde worstelen en mogelijk niet de gave hebben om het zo mooi te verwoorden. Pràcht werk meid; ben trots op m'n Limburgse meiden!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge