woensdag 4 mei 2011

welkome telefoontjes

Pap heeft me laatst een recordaantal keren gebeld: 
1. "Ik ben van plan om naar de kapper fietsen, wat vind jij daarvan?" Ik vind 't leuk dat hij daarvoor belt, maar moet hem teleur stellen: de kapper is vandaag dicht ... 
2. "Je hoeft geen boodschappen voor me te doen, ik ben al naar de AH geweest" Super, dan heeft hij dus een goede dag! Maar wat hij heeft gekocht kan hij me niet zeggen, dat is hij vergeten. Vanavond toch nog maar langs gaan met wat spulletjes, ik moet sowieso nog boodschappen doen.
3. "Goh, ik heb toch zo'n leuke middag gehad, we zijn ergens gezellig in 't bos koffie gaan drinken, en er waren ook broodjes". 't Wekelijkse uitje met de wandelclub. 
4. "Euh, ik heb alweer geen rooie cent, kom jij nog langs?" Ik zeg 'm dat ik nog langs kom en dat ik vanmorgen en vanmiddag niet kon pinnen omdat de pinautomaat buiten werking was. Maar da's te technisch, zoiets snapt pap niet meer ....


7 opmerkingen:

  1. ik vroeg me af, belt je vader vanuit huis, of heeft hij een mobieltje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig dat hij je nog kan bereiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat hij meestal in een goed humeur is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Sprokkelvrouw: pap heeft geen mobieltje meer (http://stapjeterug.blogspot.com/2010/08/alweer-een-klein-stapje.html), hij belt me vanuit zijn huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Marja - typt stukken sneller dan 'Ram in Ravels' ;-) - : meestal wel, gelukkig maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je mag ook Ram zeggen, das nog sneller.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Inge,
    Ik heb een award voor je. Kijk je even op mijn blog?
    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge