vrijdag 3 juni 2011

als 'n kievit

Toen ik woensdagmiddag bij pap was, had hij geen last meer van zijn voet. Hij liep tenminste rond als een kievit .... De stok die ik voor hem had gekocht stond netjes bij de paraplu en andere wandelstok in de paraplubak. Ik twijfelde nog of ik de stok niet bij hem in de buurt zou zetten voor 't geval dat, maar heb 't toch maar niet gedaan. Heeft ook geen zin: ik kan iets wel ergens neerzetten of ophangen, maar dat weet pap  toch niet te vinden als hij 't nodig heeft. En hij liep ook zonder pijn. Zou deze medicatie dan zo snel werken? Geen idee, kan me dat niet echt voorstellen ..... 's Avonds kreeg ik bericht van mijn broer: "pap loopt slecht!!" Hij heeft dus weer last van zijn voet(en). Ik lees 't bericht pas uren nadat mijn broer 't heeft geschreven, dus mijn vraag of pap met de nieuwe stok liep heeft eigenlijk zin. Mijn broer heeft geen stok gezien, zegt hij. "Pap schuifelde echt als een oude man. Was voor de rest wel heel goed met hem". Ik stuur beide broers een e-mail met de link naar mijn bericht en mijn uitleg over wat er is gebeurd ...


5 opmerkingen:

  1. Ik heb 't al eerder geschreven: never a dull moment ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mom has a cane like that but never used it. we got her one with three feet. It worked much better. sorry for all your troubles. Hope things are better this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Karen: normally he doesn't need a cane for walking, only when his feet hurt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge