donderdag 23 juni 2011

de krant ... het vervolg

Bij pap op tafel liggen verschillende brieven die ik mee naar huis neem. Thuis gekomen kijk ik rustig wat er in staat. En dan ben ik gelijk pissig. Naar aanleiding van dit bericht dacht ik dat alles goed geregeld was, maar nee dus, dit is wat ik in een van de brieven lees:

Welkom
Hartelijk welkom als abonnee van .....
Wij zijn verheugd dat ....etc.
Wij wensen u veel leesplezier met uw krant.
Met vriendelijke groet,

Pap is per 1 juli aanstaande is wéér abonnee van dezelfde krant .... Ik snap 't niet: mijn telefoontje was van 10 juni, en deze brief is gedateerd 21 juni. Morgenvroeg dus maar weer eens bellen, nu is niemand bereikbaar ....

Ik heb inmiddels gebeld: "sorry, sorry, dit had niet mogen gebeuren..." En op mijn "maar 't is gebeurd, en hoe kan dat dan?" zegt de dame aan de andere kant van de lijn "tja, waarschijnlijk een stagiaire die de instructies niet goed heeft gelezen". Hoogst waarschijnlijk ook nog eens een vrouwelijke stagiaire .... pap is zó gevoelig voor vrouwelijke stemmen ... In ieder geval mag ik de brief verscheuren, maar dat doe ik toch maar niet. Ik schrijf ook nog de naam op van degene die ik heb gesproken, en doe de brief bij de rest van de papieren ....

5 opmerkingen:

  1. Daar zou ik nu ook pissig van worden!
    Hopelijk hebben ze het nu begrepen!
    Straks moet je nog een secretaresse nemen voor
    al die administratie :) (grapje natuurlijk)
    maar ze maken het toch zo moeilijk met al dat
    papier en geregel hé...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet te geloven......
    En dan steken ze het op de stagiaire...zoooo makkelijk.....
    Ik zou ook alles bewaren. Straks komt er ineens een acceptgiro.
    Sturen ze nog een bevestiging dat er GEEN nieuw abonnement is afgesloten??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel verstandig om alles te bewaren. Ik zou inderdaad nog een schriftelijke bevestiging vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat vermoeiend. Alles goed bewaren!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge