zondag 26 juni 2011

euthanasie en dementie

Ik kreeg deze tip vanmorgen van een tante. Zelf heb ik 't programma gisteravond op televisie gemist, en ik heb ook nog geen kans gehad om te kijken via  'uitzending gemist'. Ik wil 't hier toch plaatsen, terwijl ik niet graag iets plaats wat ik zelf nog niet heb gezien of gelezen. Uitzondering dus ... 't Nu bekijken is waar ik woon bijna onmogelijk door 't zeer trage internet ... Helaas duurt 't nog wel even voordat ik op een plek ben waar ik sneller internet heb ....



Get Microsoft Silverlight Bekijk de video in andere formaten.

4 opmerkingen:

  1. Heftig hoor. Moeilijke discussie.

    Ik hoop dat je het filmpje snel zelf een keer kunt bekijken. Misschien eerst op 'pauze' zetten zodat het volledig kan 'laden' en dan pas afspelen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is en blijft ook buiten dementie om een emotionele discussie.
    Als lijden ondragelijk wordt moet het kúnnen (als je dat zou willen) vind ik persoonlijk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks mijn Gereformeerde achtergrond (een leven dat God gegeven heeft, daar maak je als mens geen einde aan) ben ik een groot voorstander van euthanasie. Heb één en ander ook al besproken met onze Vlaamse huisarts en zij gaat met ons mee. Daar ben ik heel blij om, want ik heb te veel onnodig lijden gezien, ook als bejaardenverzorgster. Mijn man en kinderen weten waar voor mij de grens ligt, ook al kan ik het dan zelf misschien niet meer aangeven. En dat geeft rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is way over my head. But something to think about .

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge