woensdag 15 juni 2011

jam en zo


Ik heb een lekker en rustig weekend achter de rug. We zijn momenteel nog altijd aan huis gebonden, maar dat heeft ook zo zijn voordelen: ik heb voor 't eerst in mijn leven zelf jam gemaakt! En die is lekker!! Ik zal pap een pot cadeau doen. Hij is normaal geen zoetekauw, dus ik ben benieuwd wat hij ervan vindt ...
Nog contact gehad met mijn broer (zie mijn bericht van gisteren): volgens hem had pap gezegd dat alles was  geregeld met de thuiszorg, dat had hij namelijk zelf gedaan ... Weer een staaltje van 't vertonen van zijn 'verbloemkunsten' door pap dus. Hij speelt 't zelfs klaar om zijn eigen zoon voor 't lapje te houden ... Maar die weet 't nu ook: nooit uitgaan van wat pap zegt, altijd zelf doen en regelen!
In 't kader van 'check, check en dubbelcheck' heb ik gebeld met de apotheek om te controleren of de colchicine in de nieuwe blisterverpakking voor de komende weken zit: alles wat erin moet zitten zit erin! Zometeen even boodschappen doen: ik zag gisteren dat 't brood bijna op is en de pot met sandwichspread is helemaal leeg. Voor de rest gaat 't momenteel goed met de eetbuien. Gelukkig maar ... 

5 opmerkingen:

  1. Wilde je er nog naar vragen. Leuk, dat het zo goed is gelukt, kan geen gekochte tegenop. En wat een voldoening geeft het.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm zelfgemaakte jam: zó lekker !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb een boekje gevonden wat misschien erg intressant is voor je! wil je me daarover mailen?
    groetjes Annika

    doktersassistent2.0@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge