zaterdag 11 juni 2011

oeps .... vergeten

Ik schreef hier dat ik ziekenhuismoe ben. Blijkbaar ben ik dat dus ECHT, want ik ben gisteren hélemaal vergeten dat ik zelf een afspraak had, in hetzelfde ziekenhuis, voor 't laten weghalen van een moedervlek ... 't Gekke is dat ik afgelopen dinsdag  toen ik met pap bij geriatrie moest zijn, nog een en ander heb doorgesproken bij de balie van dermatologie ... 't Zal wel geen geval zijn van vroegtijdige Alzheimer, maar 'gewoon' te veel hooi op mijn vork of zoiets ;-) Dinsdag maar 't boetekleed aantrekken en een nieuwe afspraak maken ...

Dit las ik op de site van Alzheimer Nederland: een internetcursus voor mantelzorgers, zie ook http://www.dementiedebaas.nl/




4 opmerkingen:

  1. Oeps, je gaat het pinksterweekend dus niet onbevlekt in. Ga toch maar lekker genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, je hebt het er maar druk mee en vergeet daardoor jezelf he. Fijn pinksterweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je habt het gewoon te druk met altijd voor anderen bezig te zijn denk ik..
    Probeer toch maar te genieten van het lange
    weekend.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een keer vergeten kan toch gewoon. Gewoon dinsdag even bellen en uitleggen, komt vast allemaal goed.
    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge