donderdag 30 juni 2011

oh, alweer die krant ....

Lastig is dat bloggen soms. Gisteravond laat en ook vanmorgen lukte me 't niet om een bericht te plaatsen. Ergerlijk .... Maar nu lukt 't dan toch. 
Met ingang van morgen krijgt pap nog maar één krant, ben benieuwd hoe hij daar op reageert .... 's Middags breng ik hem sowieso mijn exemplaar, dus echt missen zal hij 't niet .... denk ik .... 
Dit stukje heb ik vorige week al geschreven, maar 't lukte me niet om 't te plaatsen omdat er van alles tussen kwam:
Pap is een beetje gepikeerd: hij heeft al zeker 'n week geen krant meer gekregen, zegt hij .... Ik wil zeggen "nee pap, dat is niet zo, ik weet zeker dat je alle keren dat ik hier was deze week (iedere dag m.u.v. donderdag) twee kranten hebt gekregen", maar in plaats daarvan begin ik te zoeken. Ik kijk op iedere tafel en tafeltje, op alle stoelen en stoeltjes, en ook nog maar eens in de kist voor 't oud papier. En ja .... bingo! Daar liggen de kranten van de afgelopen 2 dagen. Ongelezen.  Pap = blij. Hij was 't zelf natuurlijk niet die de kranten daar heeft neergelegd ....


6 opmerkingen:

  1. Mijn man zou in zo'n geval zeggen:"Die heb jij daar zeker neergelegd".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, zo is hij toch 2x blij met dezelfde krant. :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iemand moet toch de schuld hebben. Ja wat is dat toch met blogger, hier waren ook de hele morgen problemen. Erg vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig waren ze nog in huis.
    Blogger laadt ook de pagina's helemaal niet of heel traag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Paps was dus nog wel even zoet met al het nieuws ;-)
    Hier geen problemen met Blogger.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kaboutertjes?

    Ach... eind goed, al goed. Wat die krant betreft dan he?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge