dinsdag 19 juli 2011

telefoon uit Nederland

Vanmorgen ging weer de telefoon: pap. Er was iemand van de thuiszorg, zei hij, die mij even wilde spreken. 't Bleek dat pap één dag te vroeg was met 't vullen van 'n potje met ochtendurine i.v.m. controle door de diabetesverpleegkundige volgende week ... Vind ik wel knap dat hij zelf in de agenda heeft gekeken, ook al klopt de dag niet helemaal! 

Mail van mijn broer:
Pap heeft van gisteren op vandaag 3 ons boterhamvlees en 2 halve broden opgegeten!!!! Hij heeft ook zelf briefjes opgehangen om 'nuchter' te zijn (i.v.m. 'nuchter' bloed prikken). Ik hoop dat pap nog genoeg brood heeft (tot donderdag, want dan kom ik naar huis ...) hij heeft nu nog 3 halve broden, maar ik weet niet wat hij er mee doet ....

Broerlief vertrekt vannacht naar Spanje .... goede reis!!

6 opmerkingen:

  1. 'k Moest er wel om glimlachen. Het zou zo maar over mijn vader kunnen gaan. Die heeft geen Alzheimer gehad, maar kon ook zo lekker smikkelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit wordt dan de spannendste dag wat betreft het alleen zijn van je vader.
    Hij probeert het zelf nog zo goed te regelen met die briefjes enzo.

    Probeer jij nog maar even te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel goed dat hij briefjes hangt om dingen te onthouden, doe ik ook wel eens. Maar er is toch wel iemand die brood kan halen als het op is?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan het zijn dat hij een gedeelte aan de eendjes voert of is er een kinderboerderij in de buurt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dat hij probeert om alles zelf zo goed mogelijk te regelen..!
    Ach die eendjes of duivenin d etuin zullen heel erg blij zijn met Pap '-)

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als hij echt zoveel gegeten heeft, zal het hem dus gesmaakt hebben! Goed teken!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge