donderdag 7 juli 2011

vervelende blogger


Blogger doet weer eens vreemd. 't Lukt me bijvoorbeeld niet om 'n eerder geschreven bericht te plaatsen. Via 'n omweg lukt 't me nu gelukkig wel om een heel nieuw bericht te schrijven. Ach, en aangezien ik nooit verlegen zit om woorden, zinnetjes of berichten .... De afgelopen dagen waren vrij druk: eergisteren vierden wij onze 25-jarige (kerkelijke) trouwdag. We deden niet echt iets speciaals, zijn niet zo'n feestvierders, maar zijn wel fijn met (2 van) onze zonen gaan uit eten. Vroeger belde pap me altijd op deze dag om ons te feliciteren, de laatste jaren niet meer ... Gisteren vierden we de verjaardag van onze jongste zoon. Daar moest (o)pa natuurlijk bij zijn. We hebben hem 's middags opgehaald, hij heeft lekker koffie gedronken en vla(ai) gegeten en 's avonds nog meegegeten. Hij vond 't aanvankelijk vreemd dat hij de enige gast was. Dat doe ik met opzet: er is meer aandacht voor hem, hij kan rustig zijn gang gaan, de gesprekken zijn 'een op een' en hij kan naar huis gebracht worden wanneer hij dat wil. Even was hij nog sportief op 't roeiapparaat. Dat moest ik natuurlijk vastleggen ... Tegen half 7 werd hij onrustig, hij wilde naar huis. De jarige job heeft hem weer netjes thuis afgezet.  

8 opmerkingen:

  1. Een dubbele proficiat! Leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! En wat een grappig gezicht, met het nette pak op het roeiapparaat. Wel fijn dat je vader bij de verjaardag was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie trouwdag en met jullie zoon. Leuk, je vader aan het roeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk Gefeliciteerd zowel met je trouwdag als met je zoon!!! Wij zijn ook niet van die feestvierders. Zijn bij ons 25-jarig huwelijk met ons vijfjes naar Londen geweest en dat was geweldig.

    Ik denk trouwens dat ik weet waarom Blogger vreemd deed.....nieuwe layout. Het dashboard ziet er ineens heel anders uit.....zucht....ik hou niet zo van verandering...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte met jullie 25 jarig huwelijk en jullie zoon. Fijn dat je vader er nog bij kon zijn. Blogger... ggggrrr Praat me er niet van.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge