zaterdag 2 juli 2011

vliegen meppen

Ik zie een kwast liggen op 't aanrecht.
Als ik vraag wat hij daar mee moet of doet heeft pap direct weer zijn verhaal klaar: "da's om vliegen mee te vangen .... Ik sla ermee tegen de vlieg, die wordt daardoor verrast en soort van verdoofd, dan schuif ik langzaam met de kwast omlaag zodat ik de vlieg kan verdrinken in de wasbak...." De dag erna is de versie ietwat veranderd: "zodat ik de vlieg weer buiten kan loslaten ..." Dit is pap in actie:
En lol dat hij heeft!

7 opmerkingen:

  1. Nou ja bij gebrek aan beter is het nog niet zo slecht bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja....bij gebrek aan een krant...hihi.(sorry, hij is flauw)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij blijft lief voor dieren, zoals bij een dierenarts hoort!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Ingrid,

    Ben weer bijgelezen hier. Dit vond ik wel het leukste verhaal! Geinig om zoiets uit te vinden, je blijft láchen en dat is maar goed ook.
    Fijn dat jullie drie jaar geleden op the 4th of July uit New York vertrokken naar Toronto. Al geeft New York ook níet het goeie idee van Amerika, toch interessant. Wij waren er een dag met de bus vanuit Pennsylvania toen we daar in 1988/1989 een poos woonden. Een allemachtige stad inderdaad maar zoiets als Amsterdam is voor Nederland. Ook geen erg goed voorbeeld van hóe Nederland nu werkelijk is omdat er ook zoveel buitenlanders wonen. Maar wij wonen zo'n 18 uur rijden naar het zuiden... Dan zitten jullie in noord Afrika. Het is zo'n allemachtig groot land! Toronto is ook een mooie stad, daar vertoefden wij ook een aantal dagen toen Pieter een lezing gaf voor The North American Mushroom Conference.
    Heel veel liefs,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge