maandag 22 augustus 2011

1 jaar

Mijn blog bestaat 1 jaar. Om precies te zijn sinds gisteren. Driehonderdzesentwintig berichten geleden ben ik begonnen met schrijven over mijn vader en over Alzheimer, met af en toe een zijstapje naar iets anders ... Ik sta af en toe versteld van mezelf ;-) Om even terug te komen op mijn laatste bericht: deze link legt uit wat de betekenis van vla is. 't Is geschreven in 't dialect, vrij lastig lezen voor niet-Limburgers. Maar als ik de link in 't Nederlands neer zet wordt 't woord 'vla' weer gelijk vertaald met 'vlaai' ...
Deze dame stond vorige week trouwens op de stoep: sta ik toch nog met mijn afbeelding op 't www .... 
Vanmiddag kan ik pas naar pap. Dan zal ik kijken hoe 't met hem is en met de inhoud van de koelkast en vriezer .... Nu nog even niet. Ik ben even aan huis gebonden omdat de schilder aan 't werk is. By the way: als iemand een tip heeft voor een (studenten)kamer in Delft .....

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige Sara. Toch kan ik me maar slecht voorstellen dat je er zo uit ziet, hihi. Van harte nog met je verjaardag.
    Je hebt in een jaar ontroerende, treurige, humoristische en vervelende berichten geplaatst. Een lach en een traan over het leven dat Alzheimer heet.
    Blijf vooral schrijven.
    Veel goeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een leuk kleedje om... '-)

    Ben gelijk maar even gaan kijken hoelang ik bezig ben en verhip: ik besta ook 1 jaar afgelopen woensdag!

    Enne wat betrefd die kamer: ik heb nog een kelder, slapen naast m'n fiets is ook kknus dacht ik zo '-)

    Fijne dag.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met nog een heugelijk feit.
    Ik vind het heel bijzonder hoe je schrijft over alzheimer en over je vader. Ik lees het ook met een lach en een traan.
    Ga zo door!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie Sara. En alweer proficiat met een mijlpaal.
    Vooral doorgaan. Ik lees je blog heel graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey....mijn zoon studeert ook in Delft. Reist nog op en neer, maar wil later dit schooljaar ook op kamers. Ik heb geen tips....hij pluist het allemaal zelf uit. Als ik toevallig, wat opvang zal ik het aan je doorgeven ;-)
    Leuk hoor...die Sara. Twee mijlpalen in 1 week. Jij 50 geworden en je blog 1 jaar!!!!! We nemen nog een stuk vla.....hihi.
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je 1-jarig bestaan en v.w.b. je andere vraag,Ik denk dat er iemand bij de TU gaat studeren.

    Misschien is dit iets?
    http://www.duwo.nl/eCache/DEF/11/520.html#reageren

    DUWO is de woningbouwvereniging voor studenten

    of dit: http://www.studentopkamers.nl/retrieveinfo.php?plaats=28

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via via kwam ik op jou blog. Pas gevonden na 1 jaar bestaan :)

    Mooi geschreven en echt een goed idee om bij te gaan houden. Ooit, over hopelijk -tig jaar, "mag" ik ook aan de bak (mijn moeder heeft grote (genetische) kans op en nu al tekenen van parkinson) Ik hoop dat ik met dezelfde liefde die uit jouw berichten straalt zorg kan bieden

    Groet An ika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Graag gedaan Inge en ik denk dat je zoon meedoet met de OWeeweek omdat je schrijft dat hij in Delft is?

    Fijne dag
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeeeeel hartelijk gefeliciteerd met je 1-jarige blog, Inge! Fantastisch hoe je elke keer weer over je vader schrijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je blog Inge. Het klinkt raar, maar het is een genot om elke keer je blog te bezoeken. Soms met een traan en soms met een glimlach.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spannend, een studerende zoon in Delft. Mijn jongste heeft er ook gestudeerd. De tips heb je al van Tanja. Fijn. O, nu vergeet ik bijna je te feliciteren. Bij deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hmmm, ik had je wat charmanter voorgesteld ;)

    Van harte *smak*. Op naar de volgende 326 berichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahaha écht waar zie jij er zo uit Inge ;-)
    Ik had me je toch heel anders voorgesteld hihi
    Van harte met Sarah en je 1 jarige blog-bestaan.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gefeliciteerd hoor!
    Het is een mooie Sara, maar inderdaad, ik denk toch dat je er in het echt ietsie anders uitziet ;)
    enneh..ga zo door met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dan wil ik je hier nog even feliciteren met je 1e blog-verjaardag!

    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge